آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

هفته 38

1393/11/27 23:36
نویسنده : نگین
615 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم قول داده بودم بیشتر بنویسم ولی نشد مامانی.......این مدت خیلی درگیر بودم !هفته پیش همراه بابایی رفتیم تهران دکتر.خدا را شکر همه چی خوب بود.....

این مدت هم مشغول جمع و جور کردن کارا بودم خونه را واسه اومدنت تمیز کردیم و وسایل خودمو و شما را جمع کردم تا به امید خدا فردا بریم تهران و موندگار بشیم .

دکتر گفت راه واست خطر داره .تصمیم گرفتیم من و مامان جونت بریم تهران بمونیم تا خیالمون راحت باشه!امیدوارم هر موقع صلاح خداست شما قدم رو چشممون بزاری .

کلا دو هفته وقت هست واسه اومدنت.....

نمیدونم به چه روشی قراره زمینی بشی مامانی....من خودم زایمان طبیعی را دوست دارم!بیشتر هم به خاطر اینکه در این صورت هر موقع خدا بخواد و خودت دلت بخواد از دل مامان میای بیرون و لازم نیست مثل عمل سزارین واسه اومدن ما وقت تعیین کنیم!!ولی بازم همه چیز به تشخیص دکتر بستگی داره عزیزکم.امیدوارم هر چی صلاحه همون بشه

خلاصه اومدم بگم داریم راهیه تهران میشیم........حتما با موبایل بازم واست مینویسم

دوستت دارم زندگیم

الان داری شکم مامانی را پاره میکنی از بس پاهاتو فشار میدی!!شیطون خان دلم درد گرفت!

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مریم مامی سیلوانا
28 بهمن 93 12:09
نگین اشکم اومد... از خوشحالی و ذوق اومدن یه نی نی بهشتی به زمین... پیشاپیش مبارک باشه این قدم های کوچولو
mary
28 بهمن 93 19:05
salam baran azize dealm. eshgahm vayy aji az khoshhali ashkam jam shod kheyli hese khubi bud in postet khoshhal shodam khoda ro shokr az un aval webet khundam ta alan ke dari madar mishii eishaala miyay migi hamun tabie ke khdet dust dari nint o be donya avordii
پریا(آواز پری هااا)
29 بهمن 93 13:45
الهی بسلامتی دنیا بیااااد
فرزانه
29 بهمن 93 19:33
عزیز دلم! ایشالا نی نی ت صحیح و سالم بدنیا میاد و میای به ما هم خبر خوبش رو میدی بی صبرانه منتظر خبرای خوبتم
مامان امیرعلی
3 اسفند 93 12:43
سلام نگینی... خوبی؟ پسرک خوبه؟ ایشالا به سلامتی بیاد بغلت فرشته نازت موقع زایماااانت یادت نره خیلی خیلی خیلی دعام کن