آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 26 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

این 1 ماه....

1394/1/14 23:40
نویسنده : نگین
720 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم امروز 1 ماهه شد...خدایا شکرت به خاطر وجود این فرشته ی زیبا و دوست داشتنی.

برای آرسینم:

پسر گلم لحظه تولدت بهترین لحظه عمرمون بود برای دیدنت لحظه شماری میکردیم وقتی بهم گفتن صاحب یه پسر سالم و خوشگل شدم تمام دردامو فراموش کردم و فقط دلم میخواست ببینمت.

قرار بود با زایمان طبیعی به دنیا بیای ولی شما افتخار ندادی و با نظر دکتر من نمیتونستم زایمان راحتی داشته باشم به خاطر همین سزارین شدم در حالی که چند ساعتی درد کشیدم و همون شب خودتم میخواستی به دنیا بیای و دکتر مجبور شد زودتر خودشو واسه عمل من برسونه بیمارستان.

همه چی عالی بود یکی از بهترین دکترا منو عمل کرد که واقعا به دستای تواناش بوسه میزنم چون من خیلی خیلی عمل راحت و خوبی داشتم بیمارستان هم که عالی بود بابا جونت واسمون اتاق وی آی پی گرفت و همگی کنارمون بودن.وقتی گفتن شما صحیح و سالم به دنیا اومدی اشک میریختم بابایی و مامانی هم همین طور هممون از خوشحالی گریه میکردیم.به دستات بوسه زدم و خدا را شکر کردم.

دو روز به خاطر زردی بستری شدی لحظه هایی که دستاتو سوراخ میکردن واسه خون گرفتن اشکای من بود و دلواپسی های بابایی.روز سوم به پیشنهاد دکتر ختنت کردیم  و خوشحالم این کار زود انجام شد چون اصلا اذیت نشدی.

بعدشم که  از تهران اومدیم خونمون اون روز 6 روزت بود و همه مشتاق دیدنت.اوایل خیلی سخت بود شب بیداری مامان بابای خوابالوت را اذیت میکرد ولی کم کم عادت کردیم هر چند بازم سخته ولی فدای سرت گل پسرم.البته خدا مامانیت را حفظ کنه مامانم بیشتر شبا پیشمون بود و از تو مراقبت میکرد هنوزم همینه و یه عمر مدیون این کمکاشم آخه میدونی عاشقتههه باباییت و دایی هم همین طور هرروز باید ببیننت.

گل من کم کم جون گرفتی الان دیگه صدای ما را میفهمی و به طرف صدا برمیگردی و با چشمات بهمون خیره میشی و صداهای مختلف درمیاری و ما را روز به روز عاشقتر میکنی.

بابای مهربونت پا به پای من شبا بیداره و خیلی واست زحمت میکشه هرچند شما پسر خیلی خوبی هستی و اصلا اذیتمون نمیکنی فقط یه کم دل درد داری و همین باعث میشه یه وقتایی بی قراری کنی.

اولین جایی که بردیمت خونه آقاجونم بود که رفتیم عید دیدنی .خونه بابابزرگم هم رفتیم و امروزم که اومدیم خونه مامانیت.

لحظه هایی که شیر میخوری را خیلی دوست دارم اون لحظه واسه تک تک لحظه های خوب از خدا تشکر میکنم و دعا میکنم همه زن های دنیا این حس زیبا را تجربه کنن.

یه آویز موزیکال بالا سر تختت هست که خیلی بهش عادت کردی و با صدای اون میخوابی.

کم کم لباسای سایز صفرت داره کوچیکت میشه و باید بریم سراغ سایز1.الهی فدات بشم که لپات زده بیرون و توپولی شدی.

خیلی زیاد میخندی و معلومه حسابی خوش اخلاقی دوست دارم زودتر لحظه ای برسه که باهات حرف بزنیم و تو بخندی.الان فعلا تو خواب میخندی گاهیم بغض میکنی تو خواب که خیلی بامزه و خوردنی میشی.

خیلی دوست داری رو شکمت رو سینه من یا بابایی بخوابی و حسابی کیف میکنی.

از همون روز اول تولد لحظه هایی که به پهلو میخوابی دستات زیر چونه یا سرته درست مثل خودم!

وضع مالیت حسابی توپه کلی پول و طلا کادو گرفتی تصمیم داریم واست حساب باز کنیم پولاتو بریزیم به حسابت و هر ماه هم یه مبلغی را واست پس انداز کنیم.

دیگه فعلا چیزی یادم نمیاد!!

از این به بعد زودتر میام و همه چیو ثبت میکنم واست.

جونم به جونت بستست همه وجودمییییییییییییییی

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مریم مامی سیلوانا
15 فروردین 94 7:36
سلام عزیز دلم سال نو شما و همسری و گل پسری مبارک... تک تک جملاتت رو با عمق وجودم درک میکنم... تمامی این لحظات رو توی ذهنت ثبت کن... من بعضی اوقات با یادآوری این لحظات اشک میریزم... اشک شوق ... برای خانواده سه نفرتون بهترینها رو آرزومندم گلم...
فرزانه
15 فروردین 94 13:51
عززززیز دلم.. اشکمو درآوردی.. عالی بود به من انگیزه میده واسه مامان شدن ایشالا همیشه همین طور شاد باشی دوست گلم عکسای آرسین رو که میبینم کیف میکنم.. هزار ماشالا به پسر خوشگلت.. بوس بوس
نگین
پاسخ
خوب مامان شو ديگه
نیلوفر
16 فروردین 94 11:26
ببخشید میتونم اسم دکترتونو بپرسم? منم دنبال یه دکتر خوب میگردم در ضمن قدم نورسیده مبارک باشه مامان گلی
نگین
پاسخ
عزيزم دكترم صديقه حنطوش زاده هست بيشتر واسه باردارياي پرخطر هست ولي من با اينكه مشكلي نداشتم ترجيح دادم تخت نظر ايشون باشم فقط مطبشون خيلي شلوغه اگه خواستي بگو آدرس و تلفنشو بدم.مطبشم بلوار كشاورزه
پریا(آواز پری هااا)
17 فروردین 94 17:36
آخی خدا حفظش کنه . کاش عکسشو میذاشتی عزیزم .
مامان مهربون
19 فروردین 94 17:31
انشالا خدا حفظش کنه واستون
mary
24 فروردین 94 23:50
aziize delam khoda ro shokr khod ro shokr cheghadr khub o ghashang neveshtii elahii ghorbunesh beramm ashkam umad salamat bashinn