آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

٤٠ روزگي آرسين

1394/1/24 19:48
نویسنده : نگین
637 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز ٤٠ روزه شد،خدا را شكر عزيز دلم

 چند روزي ميشه آرسين تو بيداري وقتي باهاش حرف ميزنيم مي خنده و اىن لحظه واسم خيلي خيلي قشنگه مخصوصا وقتي به صداي من واكنش نشون ميده.عزيز دلمو امروز بردم واسه قد و وزن وزنش ٤٧٠٠ بود و قدش ٥٣.گاهي شبا خيلي خوب ميخوابه فقط گرسنه كه ميشه بيدار ميشه خوابالو شير ميخوره و ميخوابه گاهيم بد قلقي ميكنه و من باباشو تا نزديكاي صبح بيدار نگه ميداره ، وقتايي كه دل درد ميشه و به خودش ميپيچه خيلي دلم ميسوزه واسش  ولي چاره اي نيست بايد تحمل كرد تا بگذره.عاشق اينه كه رو شكم بخوابونمش ،تو بغل باباش خيلي آروم ميشه باباش واسش آهنگ ميخونه و پسرم خيلي دوست داره.فندوق كوچولوي من خيلي دلنشينه و با وجودش من خوشبخترينم. بازم خدا را شكر . 

الانم رو سينم خوابش برده. آرسين ماماني عاشقتمممممممم .ايشالا خدا همه بچه ها را حفظ كنه و هيچ پدر و مادري به لحظه ناراحتيه بچشو نبينه. 

نميدونم چرا نميشه عكس بزارم حالا بازم تلاش ميكنم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

mary
24 فروردین 94 23:56
elahii aziizamm.. khoda khodesh bacheharo hefze kone va hich pedar o madari narahati bachasho nabinan elahi amin aln aziizam mikhande bad tu ayande nazdik miyay migi goft maman . baba aziiiiizamm khoda ro shokr baran emtehanye miantermam dare shoru mishe payan termam az khordad dg terme akharam.. delam vase in dorane karshenasi kheyli tang mishe vali khob dg karish nemishe kard.. byd begzare khoda hefzesh kone
kosar
25 فروردین 94 13:42
Aunt Jvnm.chh Nazi salute your website. !!! I went to my fancy like the cute little white Vbanmk. If you click on my web .aztvn happy thank Kelly.
نسرین
25 فروردین 94 22:59
اییییی جااااانم...ماشالله به گل پسرت
پریا(آواز پری هااا)
28 فروردین 94 12:42
الهی خدا حفظش کنه آرسین جون رو .
مامان یکتا
31 فروردین 94 12:37
سلام مامان خانومی. ماشالله به این گل پسر .. باران جون چیزای نفخ دار اصلاً نخور .. تو نت سرچ کن غذاهای نفخ دار در دوران شیر دهی // اونا رو تا 6ماهگی نخور .. می بینی که گل پسرت چقدر شبا راحت میخوابه و دل درد اصلاً سراغش نمیاد. این تجربه ی یکی ازر دوستامه که چون سر بچه اولش اصلاً اذیت نشد و شب بیداری نکشید، حالا که گل پسرش یکسال و 8ماهشه بچه دومشو 2ماهه بارداره.
نگین
پاسخ
مرسي عزيزم من خودم هم خيلي مراعات ميكنم ولي بازم گاهي دا درد ميشه اما خيلي كم پيش مياد! بيشتر موقع ها شبا آروم ميخوابه، تازگي كه بهترم شده خدا را شكر، تو چه خبر؟ كي زايمانته؟از خودت واسم بگو واسش وب درست نكردي؟