آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 27 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

دو ماهگی

1394/2/22 23:19
نویسنده : نگین
836 بازدید
اشتراک گذاری

آرسینم امروز دو ماه و 8 روزه شد...هفته پیش واکسن دوماهگیش را واسش زدیم.عزیز دلم خیلی مظلومانه گریه کرد ولی خدا را شکر بعد واکسن بیقراری نکرد تب هم نکرد و به خیر گذشت!وزن پسرم در دو ماهگی 5400 و قدش 56 بود.

پسرک خوش خنده من الان مدتهاست میخنده.کلا در حال خندست و کمتر پیش میاد ناراحت باشه یا گریه کنه!

خوابش هم تنظیم شده و شبا اصلا اذیت نمیکنه.جدیدا به پهلو میچرخه گردنش را بیشتر از قبل نگه میداره صدای من و باباش را میشناسه و به طرف صداها برمیگرده.خیلی شیرین شده و حسابی خودشو تو دل همه جا کرده.خدا را شکر همه چی آرومه...

اینم پسرکم در دو ماهگی

 

 

پسندها (5)

نظرات (5)

BT
23 اردیبهشت 94 13:27
سلام دوستم ... ای جانم این گل پسرو ببین ،خوا حفظش کنه
مامان یکتا
24 اردیبهشت 94 12:32
سلام به مامان نگین و آرسین عزیزم چه خوب .. بلأخره ما چشمای ناز و بیداری آرسین خان رو دیدیم. ماشألله. فک کنم بیشتر به خودت کشیده. چه جیگریه با اون خنده ش که تو کریره .. معلومه تو یا بابییش دارین براش شکلک در میارین تا بخنده و ازش عکس بگیرید. عزیزمه. خدا حفظش کنه. عکس پروفایلشم خیلی دلبرانه ست .. من و محیاخانومی هم بسلامتی رفتیم تو 8ماه .. ووووووی چقد بی طاقت شدم .. مشغول خرید سیسمونی هستیم و ذوقای بی حد و حصرمون از این لباس جینگولی های دخترونه. دعامون کن مامان مهربون و بیشتر آپ کن.
پریا(آواز پری هااا)
28 اردیبهشت 94 9:58
وااااایی الهی چه بزرگ شما آرسین ما .. الهی خدا حفظشون خدا این کوچولوی خوش خندمون رو
مامان سارا
30 اردیبهشت 94 15:57
سلام مامانی خوبی عزیزم من و مامانای نی نی وبلاگی واتس اپ گروه تشکیل دادیم و اونجا هستیم و همه داریم بقیه رو هم میاریم. شما هم اگر عضو واتس آپ هستین شمارتون رو خصوصی بزارین تا ادتون کنم مرسی مامان باران هستم
مامان مهربون
23 خرداد 94 8:45
ماشالا خدا حفظش کنه براتون