آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

به نیمه راه رسیدیم...(هفته20)

1393/7/23 11:24
نویسنده : نگین
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

این مامانیه تنبل بازم دیر اومد......من چند روز پیش خاطرات این مدت را واست نوشتم مامانی ولی از شانس بد ثبت نشد و همش پرید !!منم دیگه وقت نکردم تا امروز...

خوب میخوام از دیدار دوبارمون واست بگم.هفته پیش همراه با بابایی و مامان جون رفتیم سونو.آقای دکتر تا شما را دید گفت به سلامتی پسر دارم که شدین!!

میدونستم حسم دروغ نمیگه و من اول میدونستم شما پسری!!

تک تک اعضای بدنتو بررسی کرد صدای قلبت تو اتاق پیچید. قربون اون تالاپ تولوپش برم من!دکتر گفت همه چی عالیه و گل پسرتون خوب و سالمه!خدا را شکر کردم و آرزو کردم همه این لحظه را تجربه کنن!بعدش بابایی را صدا زد اومد تو اتاق...دستمو گرفت گفت چه خبر گفتم پسرمون همه چیش خوبه و حسابی داره شیطونی میکنه!!دوتایی نگات میکردیم ...دستتو زدی زیر چونت و پاهاتو انداختی رو هم!دکتر گفت نگاه کنین چه قیافه ای گرفته واستون!!کلی ذوق زده شده بودیم...دکتر همه اعضای بدنتو نشونمون داد قربون اون کف پات و انگشتات برم من!همین طوری داشتی وول میخوردی که یهو دیدم دستتتو بردی جلو دهنت و شروع کردی انگشتتو خوردن!!من و بابایی هاج و واج مونده بودیم!!دکتر میگفت چه قدرم شکموئه!!دلم میخواست همون موقع غرق بوست کنم و بچلونمت مامانیییییییی!

با لب خندون و سرشار از حس خوب رفتیم پیش مامان جون و گفتیم نوه گلت همه چیش عالی بود!!

بعدم رفتیم پیش خانوم دکتر مهربون که قراره به امید خدا شما را به دنیا بیاره و مامانی تحت نظرشه!خانوم دکترم همه چیو تایید کرد و گفت برو حسابی لذت ببر از این دوران همه چی خوبه!

خدا را صد هزار مرتبه شکر مامانی.....

از اون روز حال مامان هم خیلی بهتره سردردام کمتر شده یه جورایی داره تموم میشه دیگه از حالت تهوع خبری نیست و سرحالم.

فقط دوست دارم بیشتر تکون خوردنتو حس کنم ولی باید خیلی تمرکز کنم تا بفهمم دکتر گفت به خاطر اینه که جفت قدامی هست و دیرتر متوجه میشی اگر نه پسرت حسابی شیطونه!

راستی 18 هفته و 2 روزت بود که رفتیم سونو و وزنت 235 گرم بود!!اوخیییییییی هنوز خیلی کوچولوئی دلبندم.

چند روزه دنبال یه اسم مناسب واسه شماییم..من و بابایی دوست داریم اسمت اصیل ایرانی باشه...البته خوش آهنگ و با معنی هم باشه!ولی هنوز به نتیجه ای نرسیدیم ...

خاله هاااااااااااااا کمکمون کنید ......ممنون میشیم اسم پیشنهاد بدین!

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامی فاطمه
23 مهر 93 11:36
سلام مامان عزیز انشالله به سلامت فرزندسالم وصالحتابدنیابیاری عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانمااینماه عکس شام هم بزاری درصدجایزه گرفتنت بالا میره میدونم کدبانویت حرف نداره بیاتاازسلیقت بهره ببریم وسلیقه ی دوستان هم ببین راستی نگین جان اونجاپزشک زنان وزایمان هم هست یک بخشی هم داره انتخاب نام فرزند تمام اسمها بامعنیشون هست خیلی کمکت میکنه امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
نگین
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم حتما میام و عضو میشم...
مامان نازنین زهرا
23 مهر 93 12:33
سلام مامان تازه مبارک باشه نظر من:ایرانی:رادین یا رادمهر عربی:محمد طاها،محمد مهدی ولی شک نکنین خودش اسمشو میاره
نگین
پاسخ
ممنونم عزیزم مرسی از کمکت مهربون
ساناز
23 مهر 93 13:57
سامیار.آرمین.سایمان.آرشام .مهرسام.برسام.ماهان.آرتین.پرهام.فرهام
نگین
پاسخ
مرسی ساناز جان اتفاقا چند تا اسمات اسمای انتخابیه خودمونم هست
شادان
23 مهر 93 15:56
چه عجب واقعا دیگه خستم کردیاااا بسکه آپ نمیکنی... خب خدارا صد هزاز مرتبه شکر که همه چی عالیه ایشالا بقیشم همینه. اسم انتخاب کردن خیلی سخته نگین.مجتبی هم همیشه میگه بچه باید اسمش اصیل ایرانی باشه.من که عاشق اسم علی هستم ولی شوهرجان مخالفه.اسم سامان و رهام دوست داره.ولی بنظرم انتخاب اسم دختر سختره. راستی واسه منم دعا کن گلی..
نگین
پاسخ
خواهر جون دعوام نکن...من الان روحیم حساسه مرسی عزیزم آقا مجتبی راست میگه عزیزم...اسمای قشنگی هم انتخاب کرده اتفاقا منم رهام را دوست دارم و جزو لیست اسمام هست. من میگم اسم دختر راحت تره!! دلم واست تنگ شده عزیزم...از خودت واسم بگو !!در چه حالین؟
کارین
23 مهر 93 22:04
آخی خاله قلبونش بره..خداروشکر بارانم که همه چی خوبه و گل پسرمون سالمه اولین باره که سونوی ِ من اشتب در میاد..اخه به شما خیلی دختر میومد کاش منم نزدیکتون بودم..وقتی به دنیا میومد همچین میچلوندمش کههههههه[پلک انتخاب ِ اسم خیلی سخته..آرتین..آدرین..آرمین..آریو...پرهام اینا رو دوست دارم
نگین
پاسخ
فدات بشم خاله جون مرسییییییییی قبل بارداری آره ولی بعدش حسم میگفت پسره هر کسی هم میدیدم میگفت بچت پسره!!مطمدن باش بهمون پسرم میاد آره واقعااااااااا کاش بودی عزیزم مرسی از اسما...بعدا لیست انتخابیمونا میزارم از بین اونا هم بهم بگین
شادان
26 مهر 93 14:21
باید دعوات کنم که زودتر بیای ما هم بد نیستیم شکر خدا، میگذره.چند تا اسم دختر قشنگ بگو ببینم.من که اگه یه زمانی دختر دار شدم بدون اسم میمونهچون هیچ اسمی دوست ندارم.با همسری هم تفاهم نداریم سر اسم دختر. ولی زودتر اسمشو انتخاب کنید نگین که باهاش حرف بزنی از همین الان.اینطوری خیلی بهتره.
نگین
پاسخ
حالا بزار دختر دار بشی میگم بهت... خیلی سختهههههه
مامان جون
27 مهر 93 11:41
مبارک باشه عزیزم خداروشکر که همه چیز عالیه ، ایشالله صحیح سلامت هم بیاد تو بغلتون بهداد و بهراد
مامان جون
27 مهر 93 11:41
مبارک باشه عزیزم خداروشکر که همه چیز عالیه ، ایشالله صحیح سلامت هم بیاد تو بغلتون بهداد و بهراد
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم
آرنیکا
27 مهر 93 11:55
با سلام خدمت مامانی و بابایی من یه وبلاگ با عنوان طراحی و روتوش عکس درست کردم که با هزینه خیلی پایین اینکارو انجام میدم خوشحال میشم از نمونه کار ها دیدن کنید با تشکر آرنیکا
ویستا مارکت
27 مهر 93 14:18
ساناز
2 آبان 93 18:59
اره عزیزم لیست انتخاب هاتو بزار بگم بهت
نگین
پاسخ
مرسی گلم