آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

آغاز زمستان 92

1392/10/1 19:19
نویسنده : نگین
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل من عزیز من

ببخش مامانی را چند روزه نتونسته بیاد واست بنویسه!آخه مامانی یه کم تنبلیش میومد...شما به بزرگیه خودتون ببخشید عزیز دل

 امروز اولین روز زمستان سال ٩٢ است...دیشب خونه عمه ی بابابزرگ بودیم...بزرگ خانواده که خیلی دوستش داریم و زیاد میریم خونشون!دیشب شب یلدا بود و همگی اونجا جمع بودیم و جای شما بسیار خالی بود.....

انشالا سال دیگه شما شب یلدا تو دل مامانی وول میخوری...قربونت برم عشقممممممممم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مائده
1 دی 92 21:00
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، مبارک باد این شب اهورایی
پرتو
1 دی 92 21:29
یلداتون مبارکککککککککککککک ایشالا یلدای بعدی و با نینی گلتون جشن بگیرین
مامان منتظر
2 دی 92 11:53
سلام عزیزم خوشحال میشم لینک کنی
حسن
22 دی 92 13:48
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید و یه شارژ از سایتم بخرید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون