آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

آرسین پسر آریایی

نظرات (11)

نسرین
29 فروردین 94 23:52
ایییییی جوووونم...چقدر خوشمزه اس....بوس بوس.... اسپند دود کنی
پریا(آواز پری هااا)
30 فروردین 94 1:22
وااااااایی الهیییییی . اگه پیشش بودم میخوردمش هههه. خدا حفظش کنه ایشالاه
مامانِ نی نی
30 فروردین 94 9:14
نــــــــــازی. عزیزم. لباسش چقدر نازه.
مامانِ نی نی
30 فروردین 94 9:15
من معذرت میخوام. پتوش بود که خیلی ناز بود.
حمیده
30 فروردین 94 17:22
واااای عزیزم چه نانازه آرسینازطرف من ببوسش،جوووونمی عژیژم
mary
2 اردیبهشت 94 20:17
aziiiizam elahii hamishe salamat bashe baran cmi ke vase poste paeinet gozashtam nemidunam chera niste?ببخشيد عزيزم جا مونده بود چند تا از كامنتام
نسرین
3 اردیبهشت 94 21:13
عزیزم...ارسین جان امشب اول شب ارزوی شماست....الهی عاقبت بخیر بشی....زندگی خوبی رو برات ارزو میکنم...همیشه در پناه خود خدا باشی....تو یه فرشه ای...امشب یاد خاله نسرینتم باش...
نگین
پاسخ
مرسي خاله نسرين حتما واست دعا ميكنم
مامان مهربون
6 اردیبهشت 94 16:23
وای عزیزدلم قدمش مبارک باشه خدا حفظش کنه انشالا
باران
14 اردیبهشت 94 21:34
از ته ته ته قلبم امیدوارم تو زندگیش فقط خوشبختی ببینه...خوبی ببینه...خوب باشه...مثل مامان مهربونش امیدوارم به حق همین ماه همیشه موفقیت هاشو ببینی و همیشه خود خدا پشت و پناه و آرامش لحظه هاش باشه... مامان باران واسه منم دعا کن...
زندگی با طعم خوشبختی
17 اردیبهشت 94 13:51
ای جان عزیزم چه گل پسری ماشاالله بهش ان شاالله همیشه تنش سالم باشه زیر سایه مامان و بابای مهربونش
مامان سارا
21 اردیبهشت 94 17:51
سلام مامانی خوبین شما هم اگر واتس آپ دارین شمارتون خصوصی بزارین تا ادتون کنم توی گروه مامانای نی نی وبلاگی