آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

پایان سال 92

1392/12/25 15:00
نویسنده : نگین
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

امروز بلاخره فرصت پیدا کردم بیام اینجا واست بنویسم و از این روزهای آخر سال بگم!

جوجو کوچولوی من امروز ٢٥ اسفنده....کم کم داریم با سال ١٣٩٢ خدافظی میکنیم.......این روزا با بابایی حسابی مشغول بودیم!خونمون حسابی برق افتاده....کلی خرید کردیم...همه چی آمادست واسه شروع سال جدید!

ولی امسال خیلی متفاوته همچنان هوا سرده و برف و باران میاد!!انشالا که به برکت همین فراوانی برف و بارون سال جدید سال پر برکتی واسه همه باشه!

پریروز رفته بودیم خرید ....لباسای بچه گونه خیلی خوشگل بودن ....بابایی کلی ذوق میکرد و میگفت کی بشه بیاییم واسه بچمون خرید کنیم!!

دیشبم مامانم میگفت دیگه بعد عید باید اماده بشی واسه نی نی آوردن!!منم گفتم ای به چشم شما امر بفرما!!فقط ممکنه یه مدت طول بکشه چون طی اطلاعاتی که دارم به خاطر کم خونی و کمبود ویتامین تو بدنم مجبورم یه چند ماهی دارو بخورم تا هیچ مشکلی واسه اومدن شما نباشه و مامانی بتونه با بدن سالم شما را نگهداری کنه!!

این تصمیم اولین قدم واسه اومدن شماست......انشالا بعد عید میرم دکتر واسه اولین قدم!!عاشقتم.... زیاد منتظرم نزاریا!!

 

پیشاپیش عید همگی مبارک امیدوارم سال خوبی واسه همه باشه........از خدا میخوام مامانای منتظر امسال انتظارشون تموم بشه و همشون صاحب نی نی بشن و حس قشنگ مادری را تجربه کنن.آمین

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامی92
25 اسفند 92 16:49
امیدوارم منتظر نمونی گلم اول از همه ایام فاطمیه رو بهت تهنیت میگم بعدشم آرزو دارم سال پربرکتی زیر سایه ی حضرت زهرا(س) داشته باشی
پرتو
26 اسفند 92 15:12
خسته نباشی عزیزم پیشاپیش سال نو مبارک انشاالله سال جدید به هر چی میخوای برسی و یکیشم اومدن فرشته نازت باشه و الهی آمین بابت دعاهای قشنگت دوستم
بیتا
28 اسفند 92 12:51
سلام دوست خوبم ، سال نو رو پیشاپیش بهت تبریک میگم و آرزو میکنم سال 93 سالی پر از خیر و برکت و خوشی و سلامتی برای تو و خانواده ی محترمت باشه .... التماس دعا .
مامان امیرعلی
12 اردیبهشت 93 12:56
باران بی معرفت چرا وب پسرک من جز لینک هات نیست!؟!؟؟!
نگین
پاسخ
عزیزم اول خواستم بهت بگم اینجا را دارم بعد لینکت کنم الان لینکت میکنم