آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

دردودل

1393/1/19 21:41
نویسنده : نگین
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی آسمونیه من

عیدت مبارک خوشگلم

امروز مامانی میخواد یه کم واست درد و دل کنه .....چون دلش خیلی گرفته!

دلم تنگته ....بهت محتاجم!دوست دارم بغلت کنم بوت کنم باهات درد و دل کنم........

کم طاقت شدم بابایی میگه فقط چند ماه دیگه صبر کنیم ولی واقعا کم طاقت شدم!!

میدونم پیشنهاد خودم بود که تو بهاری بشی....بهار ٩٤ بیای تو بغلم!!!خوشگل من عزیز من برناممونا بهم نزنیا!!!تابستون بیا تو دل مامانی فدات بشمممممممممم

خوب بریم سراغ درد و دل.........

نمیخوام تو را از این دنیا و آدماش بترسونم مامانی....تو مامان بابا را داری  ترس نداره!!ولی مامانی دلش از این آدما گرفته ......

هر چی خودمو از حاشیه دور میکنم بی فایدست.....همه دنبال دردسرن انگار!!از کاه کوه میسازن....اینقدر میرن رو مغزت تا منفجرت کنن!!!آخ آخ اگه بگم مامانی چه چیزایی را تحمل میکنه...هر چی ساکتم بی فایدست!!بیزارم از آدمای دروغ گو و حرف مفت زن!!

آره مامان جان سخته زندگی سخته باید خیلی قوی باشی!!!درست مثل بابا!!نه مثل مامانت که زودی میشکنه...خورد میشه ...اون وقته که بابایی آرومش میکنه مثل کوه پشتشه و محافظتش میکنه!!

منم میخوام قوی بشم ...میخوام قدرت مقابله با هر مشکلی را داشته باشم...میخوام آماده بشم واسه مادر شدن!!!

امروز داشتم فکر میکردم زندگی من و بابایی با بچه هامون.....زیباست.......خیلی زیبا!

دوستت دارم خیلی دوستت دارمممممممم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

پریسا پ
22 فروردین 93 20:45
سلام ممنون که به من سر زدین ما هم مثل شما خیلییییی دلمون نی نی میخواد ولی با تو جه به شرایط زندگی یکم مجبور شدیم منتظر بمونیم انشااللله که نی نی هامون از این انتظار خشته نشده و قهر نکرده باشن از خدا میخوام یکی یه دونه نی نی سالم و صاح بهمون بده و ما رو از این چشم انتظاری در بیاره
نگین
پاسخ
خوش اومدی عزیزم آره واقعا منم از همین میترسم که نی نیم قهر کرده باشه از بس منتظرش گذاشتم!! ایشالا که همین طور میشه
مامان مهديار
24 فروردین 93 2:49
سلام مامان آينده ممنون ازينکه به وبلاگ پسرم سرزدي!منم تموم نوشته هاي شماروخوندم،يه حس مشترکي بينمون هست،اونجاکه نوشته بودين،ناخداگاه سرزبونم مياددخترخانوم،چون خواهرندارم!منم درست همينطوربودم،چون خواهرندارم،انگاريه چيزي بهم ميگفت ني ني م دختره که پسرشد! منم خيلي تنهام دلم خواهرميخواد،خواهرشوهردارم،اماخواهرميخوام، نميدونم چرادارم براشمادردل ميکنم،شرمنده اون عکس بالاي صفحه وبم هم،آره پسرمه! منم شمارولينک ميکنم ان شاا...همونطورکه برنامه ريزي کردين ني ني تون بيادتوبغلتون...آمين
نگین
پاسخ
خیلی خوش اومدی عزیزم مهم بودنش و سالم بودنشه....ولی خوب حس تنهایی ما خانوماست دیگه!!! عزیزم من خواهر ندارم....نوشتم خواهر شوهرهم ندارم ...ولی دارم!!داشتنی که مثل نداشتنه!!به خاطر همین همیشه به خودم میگم فکر کن وجود ندارن!! ایشالا که پسر گلت میشه سنگ صبور مادرش ممنونم
مامان امیرعلی
12 اردیبهشت 93 12:55
سلام اجییییییییییییی جوووووووووووووووونم چقد خوشحالم که تو هم ی نی نی وبلاگی هستی ایشالا به زودی مهمونت بیاد تو قلب مهربون مامانش منم همیشه با امیر علی حرف می زنم و درد دل می کنم مرد کوچک هونه منه خدایا مواظب همه نی نی ها باش
نگین
پاسخ
عزیز دلمی خوش اومدی آره چند ماهی میشه اینا مینویسم
بابا و مامان
18 اردیبهشت 93 16:45
ممنونم عزیز دلم از ابراز لطفتون منم لینگتون کردم البته با اجازه
مامان مهربون
15 خرداد 93 1:49
منم دلم نی نی میخواد
مامانی
17 خرداد 93 20:09
توفیق الهی نصیبتان شده تشریف بیارید.منتظرتونم