آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

اولین قدم واسه اومدنت

1393/2/18 14:05
نویسنده : نگین
268 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیزیکم امروز مامانی با کلی خبرای خوش اومده! این هفته اولین قدم را واسه اومدنت برداشتم....رفتم دکتر و گفتم من میخوام کم کم مهمونمو دعوت کنم چکار کنم جکار نکنم؟! خانوم دکتر مهربونم کلی باهام حرف زد و راهنماییم کرد!واسم داروی تقویتی داد با یه آزمایش!گفت به امید خدا تا چند ماه دیگه میتونین فرشتتونا دعوت کنین! عزیز دلم امیدوارم زیاد منتظرمون نزاری!همه چیز را میسپرم به خدای مهربونم. دوستای عزیزی که اینجا را میخونین یه کمکتون احتیاج دارم!آدرس یه دکتر زنان زایمان خیلی خوب در تهران را میخوام.ترجیحا طرفای جنت آباد یا سعادت آباد یا همون نزدیکا باشه!ممنون میشم
پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مهدیه
18 اردیبهشت 93 14:25
ایشالا میاد پیشتون و خوشبختی تون مضاعف میشه!
نگین
پاسخ
ایشالا ممنونم گلم
مينا
18 اردیبهشت 93 14:28
سلام خانومي، من و تو خيلي شبيهيم! من و شوشو هم مثل شما خيلي شيطونيمو قراره ني ني مون بهار ٩٤ بياد! منم تو اون هفته مي خوام برم دكتر! انشالله از تير دعوتنامه را واسه ني نيمون بفرستيم، تاااازه منم عاشق دخترم! دوست داشتي يه سر به وبلاگم بزن
نگین
پاسخ
چه جالب عزیزم آره ما هم تصمیم داریم تیر یا مرداد نی نیمونا دعوت کنیم تا خدا چی بخواد! حتما میام پیشت مینا جون مرسی که بهم سر زدی
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اردیبهشت 93 14:48
امیدوارم به زودی اغوش گرمت جای یه نی نی خوشگل بشه
نگین
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان امیرعلی
18 اردیبهشت 93 23:02
سلام عزیزم ایشالا قدمای بعدی با سرعت برداشته بشه... ممنون من که از سزارین راضی بودم اگه به قبل برگردم بازم همینا انتخاب می کنم!
بابا و مامان
25 اردیبهشت 93 14:14
مامان امیرعلی
30 اردیبهشت 93 10:21
سلام خاله جونی امیرعلی منتظرته بهش سر بزنی...
مامان معصومه
21 خرداد 93 19:09
ایشالله انتظارت طول نمیکشه