آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

تو دلمی یا نه؟!

1393/4/6 10:45
نویسنده : نگین
286 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزیز دل مامان یعنی ممکنه؟؟ممکنه تو الان تو دل مامانی باشی! من و بابایی تصمیم نداشتیم تا 2 ماه آینده تو را به این دنیا دعوت کنیم ولی خوب.......یه اتفاقایی افتاد و ..... منم و یه دنیا استرس! بابایی خیالش خیلی راحته و میگه به این زودی تو نمیای تو دلم!نمیدونم منم فعلا آمادگیشو ندارم ولی بازم میسپرم به خدا!هر طور خدا صلاح بدونه دوستای عزیزم خواهشا تجربیاتتونا در اختیارم بزارین و منو از این سردرگمی نجات بدین هنوز یک هفته تا زمان پری فرصت دارم ولی دل درد کمر درد شدید دارم ...دیشب یه بی بی چک گذاشتم که خط سی پررنگ و خط تی کمرنگ ظاهر شد!اونقدر کمرنگ نیست خیلی راحت میشه ببینیش ولی از سی کمرنگ تره! صبح هم باز بی بی گذاشتم که اونم همین طور شد دو خط ولی خط دوم کمرنگ!!! خیلی استرس دارم کمکم کنید
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان آینده
6 تیر 93 18:15
مبارکهههههههههههههههه دیگه چی می خوای از خدااااااااااااااااااااااااااااا یه سجده شکر.... یه بی بی چک دو خطه و یه دنیا عشق عزیزم می خوای خیالت راحت شه یه آزمایش بده که اگه نی نی اومده که انشاالله اومده یه بار اذیت نشه با کار سنگین انشاالله مبارکهههههههههههههه دو ماه دیگه با حالا هیچ فرقی نداره توکل بر خدا کن باران
نگین
پاسخ
فدات بشم عزیزمممممم نمیدونی از دیشب چه حالیم!!خیلی استرس دارم انگار باورم نمیشه!! چون خط دوم کمرنگه مشکوکم که باردار نباشم!!صبح قراره برم آزمایش بدم همه چیزو سپردم به خدا!! واسه این میگم زود بود چون کمر درد دارم و دکتر میگفت تا داروهات تموم نشده نباید باردار بشی!!و اینکه خونمون بنایی کوچیک داشتیم میخواستم بعد اون باشه..........ولی بازم هر طور خدا صلاح بدونه
پریسا
7 تیر 93 0:22
احتمالا حامله ای دوستمممم خدارو شکرررررر الان با دو ماه دیگه چه فرقی دارههه اینکه انقدر زود خط دوم روشن شده فکر کنم حتما باید باردار باشیییی عزیززممممممم تبریک میگم عزیزممممم مبارکهههههههههههههه
نگین
پاسخ
عزیزم واسه کمرم میترسم چون دکتر گفته بارداری خطرناکه واسم دعا کن پیشم بمونههههه
مینا
7 تیر 93 10:48
واااااای! مباااااارک باشه خانومییییی، مامان شدی، خذا می خواست منتظرت نذاره...، تبرییییییک...
نگین
پاسخ
مرسی عزیزمممممم