آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

خوش اومدی نقطه کوچولو

1393/4/7 11:51
نویسنده : نگین
261 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه.......انگار دارم خواب میبینم بارها به این روز فکر کردم که چکار کنم چطوری خبر بدم.......ولی الان هیچ کاری نمیتونم بکنم!!فقط زنگ زدم به همسری و گریهههههه صبح رفتم آرمایش دادم و فهمیدم تو دلم یه کوچولو دارم کوچولو که چه عرض کنمممممممم اندازه یه نقطست فکر کنم!! شیطون مامان خیلی زرنگ بوده زودی خودشو تو دل مامانش جا داده!!یه کم عجول بوده! عزیزممممممممممممم باورم نمیشه وای خدا باورم نمیشه دارم مادر میشم!!!اصلا فکرشم نمیکردم ایقدر زود.خدایا شکرت هزاران مرتبه شکرت که منو لایق دونستی!!! ایشالا همه مامانای منتظر این حسو تجربه کنن. واسم دعا کنید.......دعا کنید بتونم ازش مراقبت کنم!!یه مدتیه کمر درد دارم!بارداری بیشترش میکنه ولی خوب خدا خواست و ...پس امیدوارم خدا خودش مراقبمون باشه! از دیشب دل درد کمر درد دارم!!بعدازظهر میرم دکتر

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان آینده
7 تیر 93 12:17
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههه باران جونم ما رو یادت نره هاااااااااااااااااااااااااا از دعای خیرت ما رو محرم نکنیااااااااااااااااااااااااااااا منم همچین حسی می خواممممممممممممممممممممم
نگین
پاسخ
فدات بشم عزیزم ایشالا ایشالا که به زودیه زود این روزا تجربه کنی از ته دل واست دعا میکنم خانومی
پریسا
7 تیر 93 18:38
مبارکهههه عزیزممممم خیلیییی خوشحال شدم مارم دعا ک دوست جون منم از این ماه اقدام کردم خیلی خوبه که خودش اومدههه اخه وقتی ادم بخواد اقدام کنه هی امروز فزدا میکنه خیلییی تصمیم سختیهه خدا رو شکر که شما راحت شدی. بعضی وقتا بعضی کمر دردا با باردای و بعد زایمان بهتر میشه انشااالله شما هم یکی از اونا باشی
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا به زودی شما این خبرا بنویسی خودش که نیومد خودمون اقدام کردیم ولی خوب اصلا فکرشو نمیکردیم تو اولین اقداممهمون دلم بشه!فکر کردم حداقل باید چند ماه انتظار بکشم! ایشالا عزیزم مرسی از لطفت
mary
8 تیر 93 12:35
salam azizam mobarak bashe. b salamati mah ramezan mobarak man b yadetam to ham to ro khoda vasam ziad doa konia. shoma k nin kochulu dari bardari doat girast morghebe khodt bash
mary
8 تیر 93 12:36
b salamti aziizam. moraghebe khodet bashii.khodakomaket mikone tu in mahe Aziz. to ham vasam doa koniaa. boos boos
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم بوس بوس
کارین
8 تیر 93 14:27
عزییییزم اینجا اشکمو در اُوردی که چقده قشنگ با دخترت حرف زدی..خداااااااا تو لایقِ مادر بودن هستی باران...همینطور که یه همسرِ نمونه ای منم میگم دختره...یعنی تابلوئه..به شمادوتا که فقط دختر میاد..خاله قربونش خیلی از دوستام که الان حامله ان خیلی شوکه شدن مثلِ خودت یکیشون مثلِ شما..میگفت تو اولین اقدام بچه دار شدیممیگه در حالیکه من فکر میکنم 6ماه تا یه سال طول میکشه!اونم خیلی شوکه شده بود یعنی الان تو دلته...باران..اشک
نگین
پاسخ
قربونت برم خواهری مرسی عزیزم تو لطف داری! جدی!چه بامزه!خودمون فکر میکنیم دختر بیشتر بهمون میاد ولی بازم هر طور خدا بخواد! منم همین فکرا میکردم!!!ولی خوب شد دیگه! خودمم باورم نمیشه الان تو دلمه.....
یکتای میلاد
8 تیر 93 19:23
الههههههههههههههی نگا نگا نگا چه کارا کرده این مامان کوچولو. چقدم قایمکی با نی نی ش دردودل کرده ها ... مبارک باشه باران جوووون یه عالمه تبریک و بوووووووس و دعاهای خوب خوب
نگین
پاسخ
یکتا خیلی حس قشنگیه تو هم قبل باداری یه وب واسش درست کن و بنویس....حس شیرینیه! مرسی گلکم
کارین
8 تیر 93 23:23
sana-sami.blogfa.com our-daily.blogfa.com سانا همونه که آدرسِ وبشُ دادم داره واسه نی نیش می نویسه
شادان
10 تیر 93 0:22
عزیز دلم خوش اومدی. بی صبرانه منتظر دیدنتم کوچولوی دوست داشتنی. نمیدونم چرا اینقدررر برام عزیزی خاله.عاشق مامانت و خودتم عسلی .
نگین
پاسخ
فدات بشم خاله جونی من و مامانم هم خیلی شما را دوست داریم
بابا و مامان
18 تیر 93 12:55
مبارکه عزیز دلم ایشالاه به سلامتی
نگین
پاسخ
مرسی