آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

آرسین پسر آریایی

مامانی را ببخش

1393/4/10 18:28
نویسنده : نگین
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فنجولک مامان

الهی قربونت برم با اینکه هنوز 1 ماه هم نشده که تو دلمی ولی من بی نهایت عاشقتم و دوستت دارمممممممم

مامانی دیشب یه حرفای بدی زد!!خیلی مامان بدی شده بود!یه کم به بابایی غر زد که کاش 1 ماهه دیگه هم صبر کرده بودیم تا موقعیت مناسب تر و ............بابایی هم خیلی ناراحت شد گفت دیگه این حرفا را نزن و ناشکری نکن!!

امروز خیلی پشیمون بودم از حرفام از صبح دارم ازت معذرت خواهی میکنی خوشگلم منو ببخش دیگه قول میدم مامان خوبی باشم!

دیروز باز رفتم دکتر چون دل و کمرم درد میکرد و نگرانت بودم خانوم دکتر مهربونم گفت  طبیعیه و دلیل نداره نگران باشی!منم خیلی آروم شدم!خدا را شکر امروز حالم خیلی بهتره!

میخوام یه کم از این روزای اول واست بگم.........بابایی روزی چند بار زنگ میزنه و حالمونا میپرسه!شبا که میاد خونه هم منو میبوسه هم شما را!وقتی کنار همیم دستش رو شکممه!عاشق این کارشم....گرمای دستش بهم یه آرامش خاص میده!3 نفره بودنمونا بیشتر احساس میکنم!

شاید واسه این حرفا خیلی زوده .....ولی من این چیزا حالیم نیست!!اتو الان تو دل منی........داری کم کم شکل میگیری حتی مهم نیست که هنوز قلبم نداری و ....ولی من و بابا از همین روزای اول باهات حرف میزنیم!دوستت داریم و بی نهایت بهت وابسته شدیم!

راستی یه کم از دایی جونت بگم.......از بس روزا زنگ میزنه و پیام میده خستم کرده...همش نگرانته!!خوشحالیش بی نهایته!!!

عزیزکم خیلی دوستت دارم بازم مامانی را ببخش بوووووووووس  فنجولکم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مهسا
10 تیر 93 19:14
سلام عزیزم کجایی باران جون؟؟؟؟ از صبح همش منتظرم بیای از فنجولک کوچولو بگی دیر کردی خوووووو حال کوچولو چطورههههه؟؟؟؟ راست میگه دیگه بابایش خوب حتما خواست خدا اینجور بوده توام ناشکری نکن عزیزم هرچند کاش فروردین بدنیا می اومد بازم خداروشکر آخخخخخخییییییییییی چه بابایی مهربونییییییییییییییییییییییییی حس میکنم حالتونو من که خودم نه سر ÷یازم نه ته ÷یاز اینجوری ذوق کردم دیگه واااای به حال مامان باباش و دایی و..... راستی خانومی قالب وبت فنجولک کوچولو الان خیلی خوشگلتر شده مواظب خودتون باشین عزیزم بووووووووووووووووووس
نگین
پاسخ
خوبه عزیزم خیلی خوبه امروز هر دومون سرحالیم خوب منم دوست داشتم بهار 94 به دنیا بیاد ولی الان اصلا دیگه واسم نیست!! نی نی اسفندی نازمه خیلی ذوق داره واقعا! جدی........حالا زیاد نمیتونم بیام نت!همسری اجازه نمیده!مودمو خاموش میکنه میگه ضرر داره واسه فنجولک!! ولی بعدا یه قالب خوشگل میزارم
مهسا
10 تیر 93 19:19
راستی مامانی حواس ÷رت نظر من تو آ÷ قبلی کوووو؟؟؟!!
نگین
پاسخ
عزیزم باور کن نظری از تو اینجا ثبت نشده بود!
شادان
11 تیر 93 0:25
چرا من حساب کردم ماه تولدش فروردین شد؟؟!!!!! ولی اسفندم خوفه سال جدید نی نی بغل عید دیدنی میری.نی نی زبل خودشو یه عیدیا میخواد برسونه دیگه.وااااای دلم غش کرد واسش.
نگین
پاسخ
چطور حساب کردی خواهر 10 ماه میشه تا فروردین از اواسط خرداد که حساب کنی اواسط اسفند میشه 9 ماه تموم!!راستی دکتر تاریخ به دنیا اومدنشو 19 اسفند گفت!میدونی چه روزیه؟19 اسفند 86 یادت میاد خواهری؟! آره دیگه بچمون مردم داره!!!میخواد از عید دیدنی عقب نیفته!کلی هم عیدی بگیره عسلم
فرزانه
11 تیر 93 7:51
وااااای عزیز دلم هنوزم باورم نمیشه!!! انقد که تو ذوق داری منم دارم هوس میکنم دست به کار شم خیلی برات خوشحالم باران جونم ایشالا که سالم باشه و قدمش پر از خیر و برکت باشه واسه زندگیتون دیگه ماه به دنیا اومدنش چه فرقی میکنه هزار تا بوس خوشکل راستی قالب وبلاگت هم خیلی خوشمله
نگین
پاسخ
فرزانه خوب دست به کار شو دیگه!!تو هم موقعشه دیگه! اگه بدونی چه حس قشنگیه........زود باش خواهری راستی من اسممو همون باران گذاشتم تو نوشتت اینجا بهم باران بگین! فدای تو مرسی
پرتو
15 تیر 93 12:58
سلام عزیزم خوبی بهت تبریک میگم خیلی خوشحال شدم صاحب یه فرشته ی ناز شدی دوستم ، انشاالله در پناه خدا به موقش و سالم به دنیا بیاد آمین
نگین
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از لطفت
خاله بانو
18 تیر 93 14:31
سلام نی نی جونی
نگین
پاسخ
سلم خاله بانو
زندگی با طعم خوشبختی
18 تیر 93 15:26
اخی عزیزم ایشاا... که خدا نگهدار هر سه تاییتون باشه چیزای مقوی خیلی بخور از این کتابا مطالعه میکنی الان شما یه خانواده سه نفر این جورین
نگین
پاسخ
ممنونم عزیزم آره دیگه آره خیلی زیاد مطالعه میکنم عزیزممممممممم مرسی
طنین
21 تیر 93 19:18
سلام فنجولک وقتی اومدی فقط ماچ موچت میکنن فکر کنم اولین دوسن وبلاگیت هستم که ماچت کردم دی راستی مامان نی نی کوچلو به خواهر منم دعا من که خدا یه نی نی بهشون عطا کنه مرسییییییی
نگین
پاسخ
سلام عزیزم من چون میخواستم پست بالا را پاک کنم نظرتو به اینجا انتقال دادم مرسی خاله جون ایشالا به حق همین روزای مبارک خدا بهشون یه نی می سالم عطا کنه
مامان بهی
7 مهر 93 8:22
عزيزم مباركه پسر منم 19 اسفند 91 به دنيا آمد
نگین
پاسخ
خدا پسرتو حفظ کنه عزیزم نی نیه منم 18 اسفند 93 به دنیا میاد.