آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

خوب باش مامانی

1393/4/21 19:37
نویسنده : نگین
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فنجولک مامان عزیز دلمممممم

الهی فدات بشم تا الان که خدا را صد هزار مرتبه شکر خیلی نی نی خوبی بودی و اصلا مامان را اذیت نکردی

گرچه یه دردایی هست یه مشکلاتی هست ولی همه را به جون میخرم مامانی تو فقط خوب باش من حاضرم همه دردای دنیا را تحمل کنم!

این روزا شکمم درد میکنه شبا خیلی سنگین میشم احساس میکنم دلم جا نداره!!دل درد کمر درد خفیف هم دارم!خیلی کم هم تهوع.ولی غذام خیلی خوبه خدا را شکر فقط خوابم کم شده که اونم مشکلی نیست عزیزم

دوست دارم از این روزا به خوبی استفاده کنم و لذت ببرم ولی نمیتونم مامانی...دست خودم نیست!خیلی بهت فکر میکنم دوست دارم زودتر برم سونو و خیالم راحت بشه که حالت خوبه!اون وقت یه نفسی میکشم!قول میدم اون موقع دیگه فکر و خیال نکنم و یه کاری کنم حسابی اون تو آرمش داشته باشی.

هفته ششم هم رو به پایانه و به امید خدا دو هفته دیگه میرم واسه سونو.عاشقتم مامانی عاشق تو و بابای نازنیننت.

خوب باش مامانی....خواهشا خوب باش!!روی هزار بار از خدا سلامتیتا میخوام .

 

دوستای عزیزم ممنون میشم تو زمینه انتخاب دکترم بهم کمک کنین!من الان شهرستانم ولی دکترمو میخوام تهران انتخاب کنم ترجیحا هم غرب تهران باشه .ماه های آخر تهرانم و دکترم هم میخوام همون جا باشه.خواهشا اگه کسی اطلاع داره کمکم کنه.مرسیییییییی

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامات منصوره
22 تیر 93 0:36
سلام عزیزم مبارک باشه این شماره مربوط به خانم دکتر آدینه است تقریبا همه بیماراش ازش راضی هستند بازم سوال داشتی به وبلاگ پسرم (رادمان جون -خدا صدای مامانم شنید )بیا کمکت میکنم البته اگه از دستم بر بیاد 88374565- مطبش توی شهرک غرب
نگین
پاسخ
سلام واقعا ازت ممنونم دوست خوبم خیلی لطف کردی چش حتما میام پیشت
مریم یکی از دوستای باران جون
22 تیر 93 8:11
سلام عزیزم توی زمینه انتخاب دکتر در تهران شنیدم دکتر ناجیه الهی و دکتر نسرین زارع پور دکترهای خوبی هستند... در مورد فنچولک هم بگم که فقط از تک تک لحظات بودن باهاش لذت ببر که این لحظات تکرار نشدنیه..من الان که هفت ماه باردارم همش میگم وقتی دخملم بدنیا بیاد دلم برای لگد زدناش و عین ماهی شنا کردناش تنگ میشه... راستی باران جون احتمال 90 درصد اسم دخملمون رو بذاریم سیلوانا میدونی که نی نی ما سادات هست : سیلوانا السادات
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم حالا سرچ میکنم ببینم کجان و کدوم بیمارستان کار میکنن عزیزممممممم کی بشه من لگد زدنشو حس کنم! خیلی اسم قشنگیه عزیزم
فرزانه
22 تیر 93 10:31
ایشالا که هیچ مشکلی نست خیالت راحت فقط زود به زود آپ کن که خیال منم راحت باشه هزار تا بوس
نگین
پاسخ
ایشالا عزیزم چشم
مهدا
29 تیر 93 1:10
سلام دوست عزیزفنجولکتون مبارک خوشحال میشم به وب منم سربزنید
نگین
پاسخ
سلام عزیزم مرسیییییییییییییی
پریــا(آواز پــری هاااا)
31 تیر 93 2:05
سلام گلممم . نوشته هات رو خوندم . چقدر قشنگ نوشتی واسه نی نی . الهی که سلامت به دنیا بیاد .
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم که اومدی اینجا را خوندی
بابا و مامان
2 مرداد 93 10:32
ایشالاه به سلامتی نی نی جون میاد در اغوشت مامان جون
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا
دختر کویر
5 مرداد 93 2:14
سلام بارانی چرا نیستی خانومی؟ نگران خودت و نقطه توی دلتم بهم سر بزن
نگین
پاسخ
سلام عزیزم درگیر بودم میام پیشت عزیزم
My society
5 مرداد 93 12:30
سلام جامعه من و مردم سرزمینم ........ تشیف بیارید ...
شادان
5 مرداد 93 14:06
نی نی خاله عاشقتم.دوستت دارم...
نگین
پاسخ
منم عاجگتم خاله جونی
باران
14 مرداد 93 13:58
خاله جون به دنیا اومدی قراره لپ های نازتو گاز بگیرم...تو نینی خوبی باش گریه نکن منم آروم گاز میگیرم.باشه خاله؟؟
نگین
پاسخ
ای خاله بد من دناااااااااااا داللللللللم مامانم نمیزاره دازم بدیریییییییییییی