آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

اولین دیدار من و پاره تنم

1393/5/6 19:58
نویسنده : نگین
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وجود مامان عشق مامان

الهی قربون اون تالاپ تلوپ قلبت برم من

الهی فدای اون اندام کوچولو موچولوت برممممممم

امروز واسه اولین بار دیدمت مامانی .صدای قلبت را شنیدم نفسم.وای که چه دیداری بوددددد تازه فهمیدمت باورت کردم ...عاشقتم فرشته کوچولو.

اینم عکست تو هفته هشتم

اون کوچولو داخل اون سیاهی فنجولک منهههههه

اینم مشخصاتت

همه چی خوبه فقط یه لخته خون کوچولو یه قسمت از ساک حاملگی را اشغال کرده و مزاحممون شده ولی اصلا نگران نباش مامانی

من و تو با کمک هم میندازیمش بیرون!!همه چیزا بسپر به مامانی من از همین حالا مراقبتم و نمیزارم کوچکترین اتفاقی واست بیفته.

تو هم مامانی را دعا کن که موفق بشه

دوستت دارم تو را...باباییتو و خدای مهربونی را که تو را واسمون فرستاد.

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان آینده
7 مرداد 93 0:41
عزیزم همیشه دلتون شاد و به تالاپ تلوپ قلب خوشگلت دلت همیشه امیدوار... عیدتون مبارک
نگین
پاسخ
ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک
پریسا
7 مرداد 93 2:13
واییی دوست عزیزممم مبارکهههه چه حس قشنگیییی انشااللله نی نیت سالم وسلامت به دنیا میاد و عکسشو برامون میذاری چشا پر اشک شد تو رو خدا منم دعا کننن بتونم به زودی این حسو تجربه کنم و در ضمن نگران نباش اون لخته خون چیز حادی نیست جای نگرانی نیست دوست منم این مشکلو داشت ولی هیچ اتفاق بدی براش نیافتاد من نمیدونم چی شد اون لخته خون فقط میدونم الان یه نی نی 17 روزه ناز داره اگه بخوای ازش میپرسم.در ضمن عیدت مبارک عزیزم
نگین
پاسخ
ممنونم ایشالا عزیزم...ایشالا هر چه زودتر این حس را تجربه کنی دکتر بهم گفت نترس با استراحت خوب میشه دو تا آمپول هم باید بزنم که همینا باعث میشه خون جذب بشه و خونریزی نکنم....همه توکلم به خداست خدا حفظ کنه نی نی دوستت را مرسی عید شما هم مبارک
مامان امیرعلی
8 مرداد 93 2:02
سلام عزیزم یادش بخیر اولین روزی که من صدای قلب امیرعلی رو شنیدم...بغض کرده بودم... چه لحظه باشکوهی بود.... خدا حافظ نی نی ات باشه عزیزم.مواظب خودت باش
نگین
پاسخ
منم خیلی حال عجیبی داشتم ...واقعا حس بی نظیریه! ممنونم گل
مامان نــــاديــــا
8 مرداد 93 10:38
سلام باران جون خوبي؟با اين روزهاي سخت استراحت چکار ميکني؟وقتي اسم خون و هماتومو ميشنوم دلم يهو خالي ميشه اميدوارم تو مثل من خونريزي نداشته باشي و خود بخود جذب بدنت شه تا ني ني کوچولو رو اذيت نکنه راستي مبارک باشه اولين ملاقاتت با فرشتت واقعا زيباست
نگین
پاسخ
عزیزم خودمو با کتاب خوندن و ذکر گفتن و فیلم دیدن مشغول میکنم.البته من استراحت مطلق نیستم و گاهی راه میرم بیرون میرم.....توکل به خدا امیدوارم هر چی زودتر این خونریزی تموم بشه عزیزم ولی نگران نباش زن داییه منم همین طور بود ولی هیچ اتفاق بدی نیفتاد ..میدونم سخته ولی به آخرش و بغل کردن نی نیت فکر کن
مریم مامان سیلوانا
9 مرداد 93 8:15
سلام عزیزم عید گذشته شما مبارک... بازم تبریک میگم...شنیدن زیباترین صدای وجودت رو بهت تبریک میگم... باران جونم خوشحالم از اینکه هر روز حس مادر شدنت زیاد میشه خانومی... فعلا بخور و بخواب و استراحت کن که پا تو هفت ماه بذاری خواب بی خواب... من الان 32 هفته هستم از ابتدای 28 هفته خواب بی خواب ...البته بی خوابی دوران باداری هم شیرینه...باورت میشه همین که یه خورده خوابم میبره و تو خواب فرو میرم وای این نی نی جون چنان لگدی میزنه که خودم نصف شب خنده ام میگره ...هر چی از دوران بارداری بگم کم گفتم ان شالله خودت همه این شیرینی های بارداری رو تجربه میکنی و از ته قلبت به مادر شدن خودت افتخار میکنی...
نگین
پاسخ
سلام مریم جونم خوبی سیلوانای گلت در چه حاله همچنان داره اون تووووووو لگد مگد میزنه!! ای جانمممممممم خاله قربونش بره!! ایشالا عزیزم دعا کن همه چی بخیر و خوشی بگذره واسه تو و سیلوانا هم آرزوی سلامتی دارم عزیزم مریم چیزی تا دیدار نمونده ها!!!خوش به حالت
حمیده
9 مرداد 93 22:08
واااااااای خیلی خوشحال شدم.انشالله که این مشکل هم زودبرطرف بشه.عزیزم منم18روزدیگه زایمانم همستش
نگین
پاسخ
حمیده جونم خوش به حالت انتظارت رو به پایانه!!من که تازه اول راهمممممممممم خیلی مواظب خودت باش عزیزم واسه تو و نی نیت آرزوی سلامتی دارم
خاله بانو
10 مرداد 93 15:00
سلام خاله جون می دونم که خوبی خاله چقده کوچولویی آخه تو خاله نی نی خوبی هستی ؟ آفرین مامانی مواظب نی نی باشی ها ، مبارک باشه
نگین
پاسخ
قبونت بلم خاله بانو تیلی توچولوئم دعا تن زودتر بجگ بجمممممم!!
فرزانه
11 مرداد 93 9:51
سلام عزیزدلم خیلی برات خوشحالم باران جونم امیدوارم نی نی ات صحیح و سالم بدنیا بیاد گلم
نگین
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا
مهسا
13 مرداد 93 21:04
سلام نمیدونم چی بگم خانومی فقط از ته قلب خوشحالم و آرزو میکنم این روزا ی شیرین همینجور با خوشی بیش برن مواظب خودتو کوچولو باش عزیزم راستی بی صبرانه منتظرم ببینم چه اسمایی رو انتخاب کریدن درسته هنوز زوده ولی من همیشه برای اسم کنجکاو میشم
نگین
پاسخ
سلام گلم ممنونم عزیزممممممم عزیزم فقط چند تا اسم دختر .اگه پسمری بشه اسم نداره فعلا! یه کم صبور باش میگم
لیدا
14 مرداد 93 12:50
سلام مامن نگین جون ایشالله تو همه کارهات موفق باشی علی الخصوص تو بارداریت عزیزم
نگین
پاسخ
ممنونم عزیزم خوش حال شدم اومدی وبم را خوندی
زندگی با طعم خوشبختی
14 مرداد 93 18:49
واقعا تو این عکسا ما میتونیم بچه را ببینیم من الان هرچی دقت کردم چیزی دستگیرم نشد ایشاا... که به سلامتی به دنیا بیاد این کوچولوی ناز
نگین
پاسخ
همین دیگه.........تازه اونا دستاش و پاهاشم نشونم دادن ولی من هیچی ندیدم
باران
15 مرداد 93 10:23
خاله جون قربونت برم مامانت اگه نذاره که لپ خودشم گاز میگیرم) آفرین خاله)گوش نده به حرف مامانی یه گاز کوچولواصنشم درد نداره
نگین
پاسخ
تو الان چند ساله میخوای مامانمو گاز بگیری نتونستی منم نمیتونی گاز بگیرییییی
حمیده
16 مرداد 93 12:52
سلام نگین جون بهت تبریک میگم...
نگین
پاسخ
ممنونم عزیزم
مینا
18 مرداد 93 8:51
عزيزم مبارك باشه! من چند وقت نبودم! خوشبحالت كه زودي مامان شدي و منتظر نموندي... واسه منم دعا كن خانومي... انشالله زودي ني نيت بياد تو بغلت
نگین
پاسخ
ممنونم مینا جون ایشالا که تو هم انتظارت هرچه زودتربه پایان میرسه و این حس زیبا را تجربه میکنی
مامانی و بابایی
20 مرداد 93 13:36
سلام عزیزم من تازه با شما آشنا شدم مبارکه انشاالله به سلامتی خیلی خوشحال شدم به منم سر بزنی خوشحال میشم.
نگین
پاسخ
سلام ممنونم منم از آشنایی باهاتون خوشبختم چشم میام حتما
مامان نینی
22 مرداد 93 14:07
نگین جونم عاشق این پستتم
نگین
پاسخ
مرسی
مامان فرشته های آسمانی
29 مرداد 93 9:25
سلام به سلامتی ایشالله این دوران رو طی کنید
نگین
پاسخ
ممنونم