آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

دومین دیدار

1393/5/22 19:02
نویسنده : نگین
210 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

فرشته کوچولوی من دیروز واسه بار دوم دیدمت....اینبار هم بابایی نبود تا شما را ببینه!!ولی نگران نباش من با جزییات کامل شما را واسش توصیف کردم!!

الهی فدات بشم 3 سانتیه من!

دیروز وقت دکترم بود که خانوم دکتر سونو کنه ببینه اون لخته خون از بین رفته یا نه!!خدا را شکر هیچی جز شما و دم و دستگات تو دلم نبود و فقط خودمون دو تاییم!!دیگه هیچ مزاحمی نیست!!دیدی گفتم مامانی شکستش میده!!شکستش دادیم کوچولوی من

همه چیت نرمال بود اندازت که شده بود 3 سانتی متر و سن حاملگی هم که 10 هفته و 2 روز بود و همه چی کاملا نرمال!!

ابن بار خیلی بهتر دیدمت سر و دست ها و پاهات کاملا مشخص بود و متوجه بزرگ شدنت شدم!اون قلب کوچولوت هم دیدم که داشت میزد و منو دیوونه میکرد!

این بار خانوم دکتر خودش سونو کرد و عکس بهمون نداد تا من بزارم اینجا.....دیدار بعدی خیلی زوده هفته دیگه باید بریم سونوی غربالگری ...اونجا دوباره میبینمت بابایی هم همراهمونه ایشالا!

این روزا مامانی خیلی بی حاله خیلی سر درد دارم حالم بده ولی شوق داشتن تو بهم توانایی تحمل تمام این دردها را میده و اصلا ناراحت نیستم!!

 فرشته کوچولوی من بیا با هم دعا کنیم.....واسه همه مامانایی که دوست دارن این روزا را تجربه کنن و در انتظارن...بیا دعا کنیم هرچه زودتر انتظارشون تموم بشه و فرشتتشون زمینی بشه!!آمین

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مریم مامان سیلوانا
23 مرداد 93 7:49
و این بار هم خدا رو شکر که همه چی به خیر گذشت و شما یه بار دیگه این کنجدی عزیزت رو دیدی... راستی باران جان به مادر شوهر و اقوام خبر ندادی که بارداری ؟؟؟
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم چرا گلم الان دیگه همه میدونن
مریم مامان سیلوانا
23 مرداد 93 7:53
راستی باران جون توی کامنتهای پست قبلی خوندم که چندتا اسم دختر انتخاب کردی خانومی... جنسیت نی نی جون هیچ فرقی نداری ...هر دو نعمت خدا و پاره تن مادرها هستند...به هر حال خوشحال میشیم که اسم های انتخابی رو بگی...البته اگر امکان داره...
نگین
پاسخ
درسته عزیزم واقعا هیچ فرقی نمیکنه و واسه ما هم اصلا مهم نیست ولی فعلا از هیچ اسم پسری خوشمون نیومده و دنبال اسمیم فعلا نهال و طنین را برای دخترمون انتخاب کردیم
مامان نــــاديــــا
23 مرداد 93 12:31
سلام عزيزم خوبي؟خداروشکر که اون هماتوم لعنتي از بين رفته و کارت به امپول و شياف نکشيد خيلي مراقب باش اين روزا هم ميگذره واقعا مادر شدن عجب تحملي به ادم ميده
نگین
پاسخ
آره نادیا جان واقعا خدا را شکر البته آمپول که زدم 2 تا شیافم هر شب میزاشتم ولی لکه بینی نداشتم واقعاااااااا
maman
23 مرداد 93 13:03
سلام دوست من . امیدوارم دوران حاملگی به خوبی بگذره و نی نی خوشگلتو توی بغل بگیری .
نگین
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم
فرزانه
23 مرداد 93 23:38
فدات بشم باران جونم ایشالا که تا اخر همه چیز همون طوری که دوست داری پیش بره هزار تا بووووووووس
نگین
پاسخ
مرسی گلم ایشالا بوووس
مریم مامان سیلوانا
26 مرداد 93 8:51
الهی قربون نی نی کوچولوت برم هر دو اسم خیلی نازند...
نگین
پاسخ
مرسی مریم جونم
مامان فرشته كوچولو
29 مرداد 93 12:12
سلام مبارك باشه عزيزم اميدوارم ني ني هامون سالم بيان بغلمون ، خوشحال ميشم اين چندماهو با هم باشيم با اجازه لينك ميشين
نگین
پاسخ
سلام عزیزم ایشالا که همین طوره منم خوشحال میشم
مهسا
5 شهریور 93 18:19
سلام نگین جون خوبی عزیزم ؟ حال کوچولو چطوره؟؟؟؟ خوشحالم اون هماتوم زیاد مشکل ساز نبوده برات طنین و نگین بهم میان نهالم اسم قشنگیه ایشالله به سلامتی.... مواظب خودت باش عزیزم راستی خونواده همسری شنیدن چه عکس العملی نشون دادن مخصوصا جاریت؟؟؟؟ البته ظاهرا که خشوحال میشن حتمااااا .... البته فضولی نباشه ها گلم
نگین
پاسخ
سلام مهسا جون مرسی عزیزم فکر کنم هیچ کدومشون به کارم نیان فعلا و باید دنبال اسم پسر باشم همه خوشحال شدن البته جاریم را ندیدم و نمیدونم خبر داره یا نه
مامانِ نی نی
27 مهر 93 13:07
عزیزم واسه نی نی بهت تبریک می گم. همه ی پستاتو خوندم خیلی قشنگ و با احساس. لینکت کردم. واسه منم دعا کن. دعا کن بچشم حس خوبی رو که تو هم چشیدی.
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا تو هم یه روز این خبر زیبا را مینویسی گلم