آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه سن داره

آرسین پسر آریایی

سومین دیدار

1393/6/5 11:44
نویسنده : نگین
493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم خوبی مامانی

هرچند میدونم این چند روز خیلی اذیتت کردم ...فشار عصبی و استرس و سر دردای وجشتناکی که داشتم حتما شما را ناراحت کرده!!ببخش مامانی را....ببخش اگه هنوز نتونستم مامان خوبی واست باشم!

چند روزه میخوام بیام بنویسم ولی اینقدر سر دردم شدیده که توان نوشتن ندارم مامانی...

هفته پیش 29 مرداد رفتیم تهران ....رفتم دکتر و با دکترم و دستیاراش آشنا شدم پرونده باز کردم و واسم آزمایش و سونوی غربالگری نوشتن!

یه کم استرس داشتم ولی بابایی اصلا نگران نبود و مثل همیشه خونسررررررررررررررد!!

رفتیم آزمایشگاه نیلو آزمایش خون دادم بعد هم رفتیم مرکز سونویی که خانوم دکتر معرفی کرده بود...وقتی دراز کشیدم تمام بدنم داشت میلرزید!!هرچی میخواستم بیخیال بشم نمیشد!!مانیتور که شما را نشون داد دلم یه کم آروم شد!!این بار خیلی راحت تونستم اعضای بدنتو ببینم دیگه بزرگ شده بودی عزیزم.......

دکتر همین طور اعضای بدنت را بررسی میکرد و اندازه میگرفت ولی هیچی نمیگفت ...دیگه داشتم میمردم تقریبا 20 دقیقه گذشته بود!!طاقت نیاورم گفتم همه چی خوبه؟!با یه لحن سرد گفت فعلا که آره!!

بعدش بابایی اومد پیشمون شما را دید دستمو گرفت و دوتایی نگات میکردیم و ذوق داشتیم!!دیگه خیالم راحت بود خوبی ولی لحظه آخر دکتر گفت همه چی خوبه نی نی هم به احتمال زیاد گل پسره! فقط یه مشکل کوچیکه که اونم به احتمال خیلی زیاد چیزی نیست و حل میشه!!

نمیخوام از حال و روزم بگم ...نمیخوام اون لحظه ها را به یاد بیارم که چی بهم گذشت ...دقیقا 4 روز در نگرانی بودم تا اینکه رفتیم پیش دکتر و گفت همه چی عالیه ولی واسه اطمینان خاطر غربالگری مرحله دو را هم انجام بده!

دیروز واسه سر دردم باز رفتم دکتر دیگه جون واسم نمونده بود مامانی....همش فدای سرت گل پسرمممممم

دیروز صدای قلبتم شنیدم عزیزم ...قربون قلبت برم که اینقدر تند تند میزنه !

اینم گل پسر مامان تو 12 هفتگی با قد 5 سانتی متر

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

فرزانه
9 شهریور 93 7:28
قربونت برم عزززززززززیزم ایشالا همه چی خوب پیش میره اصلا نگران نباش بوس بوس بوس
نگین
پاسخ
فدات بشم عزیزم مرسی که تنهام نمیزاری
مریم مامان سیلوانا
9 شهریور 93 8:26
سلام نگین جونم الهی قربون اون نی نی کوچولو موچولوت برم... تعریف از دیدار با نی نی جونت منو یاد تک تک خاطره ها میندازه ان شالله صحیح و سالم بغلش کنی عزیزم برای منم دعا کن کمتر از 20 روز به زایمانم مونده...
نگین
پاسخ
فدات بشم مریم جون ایشالا گلم وووووووای مریم خوش به حالت چه حالی داری الان...چندم زایمانته سزارین میکنی یا طبیعی؟ عزیزم به یادتم و واست دعا میکنم.بعد زایمان بیا از حالت بگو منتظرم نزار
مهسا
9 شهریور 93 19:23
سلام چه عجب بلاخره اومدی عزیزم راستش خیلی نگران تست غربالگری بودم دیرم اومدی نگرانیم چند برابر شد چند بار خواستم کامنت بزارم ببینم کجایی و چرا نمی نویسی ثبت نشد ولی دبروز که آ÷توخوندم اون همه نگرانی می ارزید به این همه خبر خوب خانومی نمیدونی با خوندن آ÷ت و شنیدن خبر سلامتی کوچولو چقد خوشحال شدم وای بازم دیروز کامنت ÷بت نشد ÷س ÷سملههههههههههههههه این کوچولو مبارکه گلم ایشالله همه چی به سلامتی ÷یش بره راستی نی نی دختر عموم چند روز ÷یش به دنیا اومده اسمشو گذاشتن نهال تا شنیدم یاد نی نی تو افتادم ولی خوب دیگه خواست خدا نگین دکتر نگف سردردت به خاطر چیه؟؟؟ از ویار و این چیزا چه خبر؟ آره عزیزم زودی عکس این وروجکو بزار ببینیم این شیطون بلارو مواظب خودتون باشین عزیزم
نگین
پاسخ
ببخش عزیزم حالم خوب نبود نشد بیام مهسا جونم ممنونتم که میای پیشم و تو این شرایط تنهام نمیزاری نه هنوز هیچ کس نمیفهمه این همه سر درد به خاطر چیه فدات گلم مرسی
شادان
10 شهریور 93 15:23
سلام نگین جان ... نمیدونم چرا کامنت با گوشی میذارم ثبت نمیشه. چرا این همه نگرانی؟شاید سر دردات یه مقدارش بخاطر استرسایی هست که داری دیدی گفتم نی نی مون پسر طلاس؟ البته اینجور که نوشتی احتمال خیلی زیاد یعنی 100% نیست و شایدم دختر باشه.آخه یه وقتایی بند ناف دکترو دچار اشتباه میکنه.ولی هرچی هست سرش سلامت.کی بشه زودتر بیاد و این چند ماهم تموم شه.در ضمن خیلی تنبل شدیاااااااااااا ... .
نگین
پاسخ
شادان بی معرفت کجایی تو دختر چند روزه میخوام بهت اس بدم نمیشه دلم واست تنگ شده بود به خاطر استرسم هست .... شاید ولی حس خودم میگه پسره واقعااااااااا این 3 ماه یه عمر گذشته واسممممممم از حال و روزت واسم بنویس همسری خوبه؟در چه حالین؟
مامان نینی
11 شهریور 93 13:45
ای جووووووووووووووونم ایشالا زودی دنیا بیاد عکس خوشگل خودشوبذاری
نگین
پاسخ
ممنونم عزیزم ایشالا
سومین جشنواره مجازی کتابخوانی
12 شهریور 93 11:42
دوست عزیز و فرهیخته ی گرامی از شما برای شرکت در سومین جشنواره مجازی کتابخوانی و همچنین پذیرفتن عنوان همکار افتخاری، جهت کمک به اجرای این برنامه دعوت به عمل می آید.
شادان
12 شهریور 93 22:21
عزیزم چند وقته خیلی درگیرم. به خاطر کار همسری مجبور شدیم بیاییم شهرستان.هنوزم جاگیر نشدم. دنبال کارای پایان نامه هم هستم.از نظر روحیم زیاد حالم جالب نیست.ولی من شمارو محاله فراموش کنم خواهر نازو مهربونم.
نگین
پاسخ
حدس میزدم درگیر جابه جایی شدی که خبری ازت نیست......ایشالا که کارا خوب پیش بره عزیزم چرا خوب نیستی خواهری قربونت برم واسه آرامشت دعا میکنم.....هرچند حال و روز خودم هم اصلا خوب نیست!!هرچی میخوام خوب باشم نمیتونم!
شادان
12 شهریور 93 22:24
راستی بابایی گناه داره یکم به وب اونم برس... . چه مامان تنبلی شدی آخه.نگینم نگین قدیم،یادش بخیر... . چه وضعشه خو.........
نگین
پاسخ
راست میگی عزیزم ...باور کن اینقدر درگیر شدم که .......اصلا نمیدونم چی باید بنویسم!!موندم این همه سال این همه حرف کجا بود واسه نوشتن که من همیشه حرف داشتم واسه گفتن!! نگو اینطوری شادان من همون نگینم فقط الان روزهای متفاوتی را میگذرونم ..... میام به زودی میام ایشالا
مریم مامان سیلوانا
13 شهریور 93 7:52
سلام مامان فنجولک جان خوبی عزیزم... تا به این لحظه همه شرایط برای زایمان طبیعی آماده هست..سونوی آخرم خوب بود و سر سیلواناجون در کانال زایمان قرار گرفته بود...میمونه شرایط درد و یا پاره شدن کیسه آب که امیدوارم طبیعی زایمان کنم..در غیر این صورت که میشه سزارین... ممنونم از اینکه گفتی بیادمی و دعام میکنی... نگین جون دعا کن بتونم طبیعی زایمان کنم... الهی من قربونت اون پسمل کوچولوت برم...مطمین باش موقع زایمانم به یادت هستم و اگر قابل باشم برات دعا میکنم...
نگین
پاسخ
خدا را شکر عزیزم که تا الان همه چی خوب پیش رفته و شرایط مناسبه!امیدوارم همین طور پیش بره و بتونی سیلوانا جونمو طبیعی به دنیا بیاری ...منم اصلا با سزاراین موافق نیستم مگر در شرایط اضطراری!! مریم خواهرم اگه اینو میخونی حتما یادت باشه واسم دعا کنی...باورت میشه دارم با چشای اشکی واست مینویسم حال روحیم اصلا خوب نیست...نمیدونم چرا آرامش ندارم واسه آرامشم دعا کن واسه اینکه بچم سالم بیاد بغلم!!خواهش میکنم تو اون لحظه منو یادت نره ....
باران
14 شهریور 93 15:29
ای جونممممم مراقب خودتون باشین
نگین
پاسخ
مریم مامان سیلوانا
15 شهریور 93 7:54
وای نگین جونم نبینم حالت بد باشه ...اونم حال روحیت...میدونی که نی نی جونت همه این ها رو متوجه میشه...مطمین باش که این دوران رو به خوبی و خوشی میگذرونی و بعدها حسرت میخوری...نگینم پسمل نازنینت صحیح و سالم میاد بغلت مطمین باش...این نگرانی ها و استرس ها هم بخاطر وجود مادر شدنت هست..بلند شو بلندشو یه یا علی محکم بگو ..به زندگیت و خونه رسیدگی کن .لباسهای خوشگلت رو تن کن برو گردش میدونی چقدر توی روحیه پسملت تاثیر داره باور کن از نظر روانشناسی همه اینها حقیقت داره...ان شالله به حق جد سادات همه چیز به خوبی و خوشی پیش میره...عزیزم مامان داری میشیا..منم برات دعا میکنم البته اگر قابل باشم ..قول میدم لحظه زایمان فراموشت نکنم..امروز دوباره نوبت دکتر دارم تا ببینم چی میشه..بوس بوس برای مامان نگین و پسر نازش
نگین
پاسخ
میدونم مریم جون و شرمنده پسرم هستم که اینقدر اذیتش میکنم....امیدوارم آرامشم برگرده!!ممنونم به خاطر حرفای قشنگت و دلگرمیات عزیزم تمام استرسا به خاطر همین مادر شدنم هست .. مرسی عزیز دلم مواظب خودت باش بوس بوس
شادان
16 شهریور 93 16:44
نگین مهربون... چرا اینقدر حال روحیت خرابه عزیزم؟ نگرون نباش... من فکر میکنم بخاطر تغییرات هورمونای بدنت باشه که حال روحیت بد شده. سعی کن خودتو مشغول کنی.به اطرافیاتم اهمیت نده البته اگه حرفا یا حضورشون اذیتت میکنه. حیف چشای قشمگت نباشه آخه اشکی بشن. توی خونه تنها نمون. نگین تا میتونی قرآن بخون.من که تجربه ندارم ولی از دوستام و اطرافیام هرکی این کارو کرده میگه بچم بعد از به دنیا اومدن یه آرامش عجیبی داره.مطمئنا بی تاثیر نیست واسه خودتم خوبه.میتونی هرماه واسه مشغول شدن و سرگرمیت با همسری بری آتلیه و عکس بندازی.9تا عکس از آخرین روزای دونفره بودنتون و دیدن تغییرات خنده دار در خودت. یعنی میخوای بگی دیگه حرف نداری واسه نوشتن؟؟؟؟ مگه میشه ؟ ای تنبل.نی نی بیاد چی میشی تو؟؟؟ وای وای وای. من که همیشه واست دعا میکنم ایشالا یه نی نی سالم و همه چی تموم بغل بگیری خواهری.
نگین
پاسخ
شادان جونم نمیدونم ....شاید از تغییر هورمونا باشه ...ولی بیشترش به خاطر استرس از بارداری و سلامت نی نی و زایمانه!!خیلی آدم ضعیفی شدم!! البته الان کلی بهترم تصمیم گرفتم تغییر کنم و خدا را شکر فکرای منفی ازم دور شدن. عکسم میگیریم خودمون و ایشالا 7 ماهگی میرم آتلیه امروز کلی نوشتم مرسی خواهر عزیزمممممم دوستت دارم عزیزم
پـــریا(آواز پـــری هاااا)
17 شهریور 93 0:58
آخی ایشالاه سالم به دنیااا بیاد این گل پسرمون .. ایشالاه سردردت هم برظرف بشه گلم . هی اون وب میرفتم میدیدم نیستی . اومدم اینجا خداروشکر نگرانیم رفع شد
نگین
پاسخ
مرسی پریا جونم اتفاقا اونجا را هم آپ کردم امروز
فرشته كوچولوي ما
17 شهریور 93 8:36
سلاااام خبراي جديد دارم زوديييي بييييااااااا
نگین
پاسخ
چشم
زندگی با طعم خوشبختی
17 شهریور 93 17:50
ای جان عزیزممممممممم فکر کنم یه چیزایی را تونستم تشخیص بدم خانمی بیشتر مراقبت کن از خودت
نگین
پاسخ
چشم عزیزم مرسی دوست خوبم
فرزانه
31 شهریور 93 13:42
سلام عزیز دلم چرا از خودت خبری چیزی نمیذاری؟؟ نگرانتم مرحله دوم آزمایشت رو رفتی؟ پسر نازت خوبه؟
نگین
پاسخ
سلام گلم به زودی آپ میکنم سر درد امونمو بریده !!ولی میام حتما از حال و روز خودمو نی نی مینویسم.به زودی.....
شادان
31 شهریور 93 21:53
در چه حالی ؟ آخر مارو از نگرانی می کشی با آپ نکردنت...
نگین
پاسخ
فدات بشم خواهر ببخشید!میام به زودی..ایشالا فردا آپ میکنم
دنیا
31 شهریور 93 23:47
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥