آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

خرید سیسمونی

1393/8/26 11:28
نویسنده : نگین
971 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلممممم

الهی قربونت برم مامانی میبینی چقدر چیزای خوشگل واست خریدم....فدات بشم کی بشه بیای از ازشون استفاده کنی و من لذت ببرم...

هفته پیش یکشنبه نوبت دکتر داشتم...همراه با مامان جون و عمم رفتیم تهران....خدا را شکر همه چی نرمال بود ولی شما یه کم منو ترسوندیا!!آخه خانوم دکتر میخواست صدای قلبتو گوش کنه ولی توی شیطون نمیدونم کجا قایم شده بودی و خودتا نشون نمیدادی!!گفتم ای وای خانوم دکتر پسرم الان داشت تو دلم ورجه وورجه میکرد کجا رفت پس!!خلاصه یه ترسی به مامانی دادی!!وزنم 5 کیلو اضافه شده و خدا را شکر زیاد چاقالو نشدم!بهم گفت باید واکسن آنفولانزا و کزاز بزنم و آزمایش قند هم بدم تا دفعه بعد.

از روز بعدم شروع کردیم به خرید سیسمونی واسه شما.کلی لباس خوشگل واست خریدم...قربون اون کفشای کوچولوت برم......تا سه شنبه شب که بابا هم اومد پیشمون تا نصفه شب دو تایی لباساتو و وسایلتو ریخته بودیم وسط خونه و در مورد تو حرف میزدیم خیلی شیرین بود...بابایی میگفت پسر مثل مامان باباش حسابی خوشتیپه ها!! فردا صبحش رفتیم واسه خرید ست کالسکه و رنگشو قرمز انتخاب کردیم.روز بعد هم رفتیم واسه خرید سرویس خوابت...خیلی گشتیم مامانی و بلاخره یه سرویس خوشگل و عالی واست خریدیم.البته اینو بگم زحمت خرید تموم اینو را باباجون و مامان جون کشیدن واقعا دستشون درد نکنه واست سنگ تموم گذاشتن!!

اون چند روز که من حسابی خسته شدم شما هم خسته شده بودی و بیشتر استراحت میکردی و از شیطونیات خبری نبود ولی تا پامون رسید تو خونه اینقدر خوشحال شدی که نگوووو داشتی پهلوهامو سوراخ میکردی.دورت بگردم که مثل خودم و بابا عاشق خونمون هستی و آرامش پیدا میکنی!

حالا قراره بریم واسه اتاق خوابت کاغذ دیواری انتخاب کنیم و ایشالا ماهه دیگه که سرویس خوابت هم میرسه کم کم اتاقتو بچینیم.امیدوارم از تمام وسایلت خوشت بیاد عزیزم.

راستی الان هفته 25 هستیم..وقتی 23 هفتت بود بابایی تونست تکونای شما را از رو شکمم حس کنه خیلی ذوق زده شده بود هر شب کلی باهات حرف میزد و تو هم دلبری میکردی واسش و هرچی میگفت گوش میدادی...از اون هفته تکونات خیلی واضح شده و من و بابایی را دیوونه میکنی عزیزمممممممم.

دوستت دارم عزیزم.

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

sidan
26 آبان 93 11:58
با 5 هزار تومان میتونی یک ساندویچ بخری یا اینکه 1۰۰ میلیون تومان درآمد داشته باشی. شما کدام را انتخاب میکنید؟ ادرس سایت : WWW.CsP.US.PN فیلم آموزشی توسط دکتر خسرو مترجمی بصورت رایگان دانلود کنید برای دانلود کافیست لینک زیر را در مرورگر خود کپی کنید سپس اینتر را بزنید (حجم 6 مگابایت) آدرس دانلود : WWW.CsF.US.PN
مامان جون
26 آبان 93 14:23
ایشالله خدا براتون نگهش داره و میوه دلتون باشه ، سیسمونیش هم مبارک باشه ان شاءالله به شادی ازشون استفاده کنه راستی مامانش اسمشو چی انتخاب کردین؟
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم نی نیمون الان دیگه همه چی داره به جز اسم!!هنوز نتونستیم تصمیم بگیریم
مامانِ نی نی
26 آبان 93 15:24
مبارکش باشه. انشالا به خوبی و تندرستی تنش کنه.
نگین
پاسخ
ممنونم عزیزم. ایشالا
پــریــا(آواز پــری هااا)
26 آبان 93 22:17
آخی ناااازی الهی که بسلامتی به دنیا بیااد . خوشحالم از خوشحالیت گلم
نگین
پاسخ
مرسی پری عزیزم تو خیلی مهربونی که همیشه بهم سر میزنی واقعا از لطفت ممنونم
پــریــا(آواز پــری هااا)
27 آبان 93 22:56
چون خیلی دوستت دارم و از خوشحالیات خوشحال میشم ..وظیفمه خانومی . یه کم به وب بابایی نی نی ت هم برس
نگین
پاسخ
عزیز دلمممممم منم خیلی دوستت دارم مرسیییییییی چشم
فرزانه
3 آذر 93 11:55
عزززززیزم... ایشالا صحیح و سالم بدنیا بیاد و از تک تک وسایلش با خوشحالی استفاده کنه... سیسمونی خریدن شیرینه... نه؟ قدر لحظه لحظه اش رو بدون
نگین
پاسخ
مرسی فرزانه جونم خیلی شیرینه ..تک تک وسایلش تو را به وجد میاره تو خبری نیست؟!
شادان
3 آذر 93 12:27
به به سیسمونی... . اینقدر که لوازم بچه منو به شوق میاره خود بچه نه الهی خوش باشی نگین خوشگلم. دوستت دارم آجی.
نگین
پاسخ
مرسی عزیزدلمممممم نمیدونی چقدر از حرف زدن باهات خوشحال شدمممم خیلی دوستت دارم گلم. دلمم کلی تنگه واست کی بشه تو خبر نی نی دار شدنتو بدی عزیزم قربونش برممممم
مریم مامان سیلوانا
5 آذر 93 7:51
سلام عزیزم خدا رو شکر که همه چیز به خوبی و خوشی پیش میره... تک تک لحظاتت رو با گرفتن عکس و فیلم ثبت کن که این خاطرات دیگه تکرار نمیشه...خرید وسایل سیسمونی گل پسری هم مبارک باشه نگین جونم... بوس بوس
نگین
پاسخ
مرسی مریم جونم تو چکار میکنی؟این دوران چطوریه؟سخته؟ دختر گلی را ببوسسسسسسسسس
مامان امیرعلی
9 آذر 93 12:17
سلام نگین جونم خوبی؟ نی نی ات خوبه؟ خیلی وقته به هم سر نزدیم با کلی زور زدن بالا خره تونستم پیدات کنم... بهم سر بزن خانومی
نگین
پاسخ
مرسی عزیزم خدا را شکر خوبیم من میخونمت فقط نشده کامنت بزارم چشمممم
مامان نــــاديــــا
15 آذر 93 19:05
سلام عزيزم خوبين؟سيسموني کاکل زري مبارکش باشه بسلامتي ايشالله اولين تکوناش خيلي به ادم مزه ميده اميدوارم تا اخر بخوبي پيش بره و زايمان راحتي داشته باشي
نگین
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلم ایشالا دختر تو هم به سلامتی به دنیا بیاد دیگه چیزی نمونده به دیدارتون
غرور و تعصب
20 آذر 93 18:06
مبارک باااااااااااشههههههههههههه عزیز دلممممم خیلی خوشحالم میکنه این متناتو میخونم نگین عزیزم الهی که به سلامتی زایمان کنی عزیزم
غرور و تعصب
20 آذر 93 18:07
نگین عزیزم الهی به سلامتی انقد ذوق میکنم این متن پر از انرژی مثبتت رو میخونم اصن حالم خوب میشه الهی که صحیح و سالم زایمان کنی و پسر خوشگلتو بدنیا بیاری عزیززززززززززززم
نگین
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم ایشالا شما هم واسمون دعا کنید