آرسینآرسین، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرسین پسر آریایی

هفته 30

1393/10/2 1:01
نویسنده : نگین
403 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

الان ساعت 1 نصفه شبه بابایی کنارمون خوابه، ولی شما نه خودت میخوابی نه اجازه میدی مامانی بخوابه!!!خیلی ورجه وورجه میکنی شیطون،بگیر بخواب دیگه!!

الهی مامان قربون سکسکه کردنت بشه!!الان چند روزی سکسکه هات را احساس میکنم و غرق لذت میشم،دلم واست میسوزه اینقدر سکسکه میکنی مامانی!میگم نکنه جوجو کوچولوم اذیت بشه!!

این مدت که نیومدم واست بنویسم مشغول چیدن اتاقت بودیم تا کم کم واسه ورود شما فرشته کوچولو به دنیای ما آماده بشه!!عزیز دلم کمر درد خیلی اذیتم میکنه،ولی مهم نیست به خاطر تو تحمل میکنم،من زیاد نمیتونم تایپ کنم با موبایلش شارژم داره تموم میشه.راستی به زودی عکس سیسمونیت را میزارم اینجا

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

فرزانه
2 دی 93 9:36
قربونت برم... بوس بوس بوس
نگین
پاسخ
فدای تو بوس بوس
mary
6 دی 93 0:18
aziize delamm in khundane web che hesii mide . baran vase fatemeh ham doa kon..khoda ro shokr ke khubin
نگین
پاسخ
مرسی گلم چشم عزیزم حتما
مامان نــــاديــــا
8 دی 93 18:19
سلام عزيزم خوبي ؟مبارک باشه سيسمونيش انشالله بسلامتي ازش استفاده کنه گل پسري
نگین
پاسخ
مرسی نادیا جون من همیشه به وبت سر میزنم ببینم بلاخره این دخمر گلی به دنیا اومد یا نه زود بیا و بهمون خبر بده